2019-09-15; 13:17 val.

06-06 || Patikslinto leidimo vežti keleivius lengvuoju automobiliu taksi išdavimas
Administracinės paslaugos pavadinimas Patikslinto leidimo vežti keleivius lengvuoju automobiliu taksi išdavimas
Administracinės paslaugos aprašymas

Pasikeitus vežėjo duomenims, vežėjas privalo nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, grąžinti leidimą jį išdavusiai Marijampolės savivaldybės administracijai (toliau - Administracija)  ir pateikti dokumentus, įrodančius duomenų pasikeitimą. Administracija, atsižvelgusi į pasikeitusius duomenis, privalo išduoti naują (patikslintą) leidimą.

Leidimas patikslinamas, kai:
1. juridinis asmuo (įmonė) pakeičia leidime nurodytą buveinę, teisinę formą ar pavadinimą;
2. teisės aktų nustatyta tvarka juridiniam asmeniui suteikiamas naujas įmonės kodas;
3. pasikeičia fizinio asmens, kuriam išduotas leidimas, duomenys (vardas, pavardė ar adresas).

Administracijos direktoriui priėmus sprendimą išduoti patikslintą leidimą, išduodamas patikslintas leidimas, paliekant tą patį leidimo numerį.

Administracinės paslaugos rezultatas Patikslinto leidimo vežti keleivius lengvuoju automobiliu taksi išdavimas
Teisės aktai, reguliuojantys  administracinės paslaugos teikimą
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi  pateikti asmuo Vežėjas, norintis patikslinti leidimą, Marijampolės  savivaldybės administracijos direktoriui pateikia:
  1. užpildytą prašymą;
  2. leidimo originalą;
  3. dokumentus, įrodančius duomenų pasikeitimą.
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti  institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)
  1. Informacija apie pareiškėjo deklaruotą gyvenamąją vietą - Gyventojų registre (VĮ Registrų centras, Vilnius V. Kudirkos g. 18-3, www.registrucentras.lt).
  2. Informacija apie juridinio asmens statusą - Juridinių asmenų registre  (VĮ Registrų centras, Vilnius V. Kudirkos g. 18-3, www.registrucentras.lt).
  3. Informacija apie sumokėtą nustatyto dydžio valstybinės rinkliavos mokestį (Valstybinė Mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos Finansų ministerijos, Vilnius, Vasario 16-osios g. 14, www.vmi.lt).
Administracinės paslaugos teikėjas
  • Algirdas Stadalius, Viešosios tvarkos skyriaus vyresnysis specialistas , 305 kab., tel. (8 343) 90056
    el. paštas algirdas.stadalius@marijampole.lt
  • Rimas Jurkšas, Viešosios tvarkos skyriaus vyriausiasis specialistas , 305 kab., tel. (8 343) 90056,
     el. paštas rimas.jurksas@marijampole.lt
Administracinės paslaugos vadovas Paulius Čeponas, Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas, tel. (8 343) 90054, el. paštas paulius.ceponas@marijampole.lt
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė Paslaugos suteikimo trukmė - 15 darbo dienų
Trūkstamiems dokumentams pateikti ar trūkumams ištaisyti nustatomas 10 darbo dienų terminas
Administracinės paslaugos suteikimo kaina  (jei administracinė paslauga teikiama atlygintinai) Patikslinto leidimo išdavimas 10,00 Eur

Mokėjimo rekvizitai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR FM
Įmonės kodas: 188659752
Įmokos kodas: 52718
AB „Citadele“ bankas LT78 7290 0000 0013 0151
AB SEB bankas LT05 7044 0600 0788 7175
Akcinė bendrovė Šiaulių bankas LT32 7180 0000 0014 1038
Danske Bank A/S Lietuvos filialas LT74 7400 0000 0872 3870
Luminor Bank AB LT74 4010 0510 0132 4763
Luminor Bank AB LT12 2140 0300 0268 0220
„Swedbank“, AB LT24 7300 0101 1239 4300
UAB Medicinos bankas LT42 7230 0000 0012 0025
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo  turinys Prašymo forma 
Prašymo priėmimo vieta

Marijampolės   savivaldybės administracija, J. Basanavičiaus a. 1, 1, 2 langelis

Paslauga teikiama ir elektroniniu būdu


  

Laukiame dalykiškų komentarų, konstruktyvių pasiūlymų, parašytų lietuviškomis raidėmis.
Keiktis, įžeidinėti – negražu, Jums tai garbės nedaro.

 

 
Komentarų sąrašas (0)
Paskutinis atnaujinimas: 2019-02-23 17:28:20