Marijampolės savivaldybė - Gyventojų priėmimo valandos ir tvarka

2020-04-04; 20:57 val.

Pradžia / Strateginis veiklos planavimas
Gyventojų priėmimo valandos ir tvarka
 

Gyventojų aptarnavimo laiką Marijampolės savivaldybės administracijoje nuo 900 val. iki 1500 val., su 45 min. pietų pertrauka nuo 1200 val. iki 1245 val. karantino režimo Lietuvos Respublikos teritorijoje metu nuo 2020 m. kovo 31 d. iki karantino režimo pabaigos.

 


GYVENTOJŲ DĖMESIUI
  • Asmenų prašymai turi būti išnagrinėti per 20 darbo dienų nuo jų gavimo.
  • Jeigu savivaldybė neįgaliota spręsti klausimą, jis per 5 darbo dienas persiunčiamas kompetetingai institucijai (pasiliekant prašymo kopiją).
  • Anoniminiai prašymai nenagrinėjami.
  • Apie prašymo rezultatus Jums turi būti pranešta raštu.
     

1 langelyje, tel. (8 343)  90 065
2 langelyje, tel. (8 343)  90 001

  • atsakysime į Jūsų pateiktus klausimus
  • paaiškinsime, kas padės spręsti Jūsų problemą
  • padėsime parašyti prašymą, pageidavimą ar skundą
  • užsiregistruosite į priėmimą pas savivaldybės vadovus ir tarybos narius 


Iš anksto užsiregistravus tel. (8 343) 90 065 antradieniais nuo 13 iki 15 val. Jus priims

  • Meras Povilas Isoda
    206 kab. II a.
  • Savivaldybės mero pavaduotojas
    204 kab. II a.
  • Savivaldybės mero pavaduotojas
    216 kab. II a.
  • Administracijos direktorius Karolis Podolskis
    211 kab. II a.
  • Visų padalinių vadovai

 

Seimo narių priimamasis

  • LR Seimo narių Kęstučio Mažeikos ir Dainiaus Gaižausko padėjėja
    Viktorija Kriščiūnienė (8 343) 90 077, 4 kabinetas


 


  

 Paskutinis atnaujinimas: 2020-03-31 08:54:47