PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos
direktoriaus 2024 m. liepos 24 d. įsakymu DV-522
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS MOKOLŲ SENIŪNIJOS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Mokolų seniūnijos vyriausiojo specialisto pareigybė priskiriama specialistų, kurių pareigybės priskiriamos A (A1 ar A2) arba B lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti, pareigybių grupei. Pareigybės grupė - 3.
2. Pareigybės lygis - B.
3. Mokolų seniūnijos vyriausiasis specialistas tiesiogiai pavaldus Mokolų seniūnijos seniūnui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus poįstatyminius teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, dokumentų rengimą ir įforminimą, archyvų tvarkymą, migracijos duomenų rinkimo tvarką;
4.3. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
4.4. išmanyti kalbos kultūrą, dokumentų rengimo ir saugojimo taisykles;
4.5. mokėti dirbti ,,Microsoft Office" programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. organizuoja dokumentų laikymą ir jų apsaugą, priima iš seniūnijos darbuotojų dokumentus, tikrina jų įforminimą;
5.2. priima gaunamą korespondenciją, siunčiamus raštus, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja dokumentų valdymo sistemoje ir pagal seniūno rezoliucijas paskirsto vykdytojams;
5.3. veda laidojimo ir kapaviečių statinių registravimo žurnalus, rengia leidimų laidoti seniūnijos kapinėse išdavimą, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje;
5.4. rengia seniūnijos dokumentacijos planą, tvarko seniūnijos archyvą, kontroliuoja dokumentų rengimą, jų registravimą, bylų sudarymą pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
5.5. užtikrina dokumentų saugumą ir savalaikį bylų sutvarkymą bei jų perdavimą saugoti į Savivaldybės administracijos arba Marijampolės apskrities archyvą;
5.6. prižiūri Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero, potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų bei kitų teisės aktų vykdymo terminų laikymąsi seniūnijoje;
5.7. rengia pagal seniūnijos gyventojų prašymus pažymas, priskirtas seniūnijos kompetencijai, atsakymus į paklausimus pagal savo kompetenciją;
5.8. renka ir susistemina bei apibendrina seniūnijos kompetencijai priskirtus statistinius duomenis;
5.9. pildo darbo sutartis su seniūnijoje dirbančiais laikinų viešųjų darbų darbininkais, veda darbo sutarčių registraciją, elektroninėje personalo valdymo sistemoje įveda laikinų viešųjų darbų darbininkų asmens duomenis;
5.10. pildo seniūnijos darbuotojų ir laikinų viešųjų darbų darbininkų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir suderinus su seniūnijos seniūnu, laiku pateikia Buhalterijos skyriui;
5.11. sudaro seniūnijos sezoninių darbų darbuotojų darbo grafikus šildymo sezono laikotarpiu ir suderinus su seniūnijos seniūnu pateikia tvirtinimui Savivaldybės administracijos direktoriui;
5.12. protokoluoja seniūnijoje vykstančius posėdžius, esant būtinybei, seniūnijos gyventojų susirinkimus;
5.13. rengia seniūnijos seniūno įsakymų, sprendimų, susijusių su gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ištaisymu, pakeitimu, panaikinimu projektus, spausdina raštus, tikrina seniūnijos elektroninį paštą;
5.14. vykdo gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
5.15. veda Gyvenamosios vietos deklaracijų, Gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos registrus;
5.16. vykdo Gyventojų registrui teikiamų deklaravimo duomenų kontrolę, užtikrina, kad pateiktų deklaracijų duomenys patektų į Gyventojų registrą;
5.17. gyvenamąją vietą seniūnijos teritorijoje deklaravusių asmenų prašymu išduoda pažymas apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą;
5.18. sudaro pagal deklaracijos pateikimo datą asmenų gyvenamosios vietos deklaracijų bylas;
5.19. sudaro pagal prašymų įtraukti į apskaitą pateikimo datą gyvenamosios vietos neturinčių asmenų bylas;
5.20. veda juridinių ir fizinių asmenų prašymų priimti administracinį sprendimą, suteikti paslaugą ar atlikti kitus veiksmus, registrą;
5.21. rengia prekiauti ir teikti paslaugas seniūnijos viešosiose vietose bei šventinių renginių metu leidimus;
5.22. registruoja seniūnijos gautas sąskaitas - faktūras VIPIS sistemoje ir/ar dokumentų valdymo sistemoje KONTORA;
5.23. saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
5.24. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio seniūnijos seniūno pavedimus susijusius su pareigybės funkcijomis, nenumatytomis šiame pareigybės aprašyme, užtikrinant seniūnijai pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą.