PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės mero
2023 m. balandžio 21 d. potvarkiu MV-41
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBOS POSĖDŽIŲ SEKRETORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo - Nenustatomas.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus merui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. dokumentų valdymas.
4. Papildoma veiklos sritis:
4.1. sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Tarybos ir komitetų posėdžių organizavimas.
6. Papildomos veiklos srities specializacija:
6.1. sprendimų įgyvendinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Koordinuoja pasirengimą Savivaldybės tarybos ir komitetų posėdžiams.
8. Aptarnauja Savivaldybės tarybos posėdžius, komitetus, merą, kiek mero veikla susijusi su Savivaldybės tarybos posėdžiais.
9. Rengia, nagrinėja Savivaldybės tarybos sprendimų projektus, rengia išvadas dėl Savivaldybės tarybos sprendimų projektų.
10. Rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių projektus Savivaldybės tarybos, komitetų ir komisijų veiklos klausimais.
11. Savivaldybės tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka raštu informuoja Vyriausybės atstovą apie tarybos posėdžius ir pateikia jam teisės aktų projektus bei jų aiškinamuosius raštus.
12. Rengia ir skelbia oficialius Savivaldybės mero pasirašytus pranešimus apie Savivaldybės tarybos posėdžius.
13. Sekretoriauja Savivaldybės tarybos posėdžiuose, komitetų posėdžiuose, atsako už posėdžių protokolų rašymą, jų kokybę, autentiškumą, protokolų saugojimą, protokolų viešinimą, pagal Savivaldybės tarybos veiklos reglamento ir kitų teisės aktų reikalavimus, protokolų nuorašų išdavimą.
14. Vykdo kitas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme ir Savivaldybės tarybos veikos reglamente Savivaldybės tarybos posėdžių sekretoriui nustatytas funkcijas.
15. Pildo Savivaldybės tarybos narių darbo laiko apskaitos žiniaraščius, tvarko ir registruoja tarybos narių išlaidų suvestines.
16. Rengia ir teikia informaciją interneto svetainėje apie Savivaldybės tarybos narių nusišalinimą nuo svarstomų klausimų.
17. Koordinuoja sprendimų nepriimti Savivaldybės tarybos narių nusišalinimo pateikimą Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai jos nustatyta tvarka.
18. Organizuoja Savivaldybės tarybos narių susitikimus su gyventojais pagal tarybos patvirtintą grafiką.
19. Nagrinėja paklausimus, fizinių ir juridinių asmenų prašymus ir skundus savo kompetencijos ribose.
20. Vykdo kitus su Savivaldybės mero ir (ar) komitetų veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. darbo patirtis - dokumentų valdymo srities patirtis;
22.3. darbo patirties trukmė - 1 metai.