PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 17 d. įsakymu Nr. DV-1369
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo - vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Asmenų aptarnavimo organizavimas. Administracinių paslaugų teikimo aprašymo rengimo Savivaldybės administracijoje koordinavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Organizuoja Savivaldybės administracijos teikiamų administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimą bei tikslinimą pagal patvirtintą paslaugų sąrašą teisės aktų nustatyta tvarka teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Pildo ir tikslina administracinių paslaugų aprašymus viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinei sistemoje.
12. Analizuoja paslaugų teikimo aprašymuose pateiktą informaciją ir teikia siūlymus dėl efektyvesnio administracinių paslaugų teikimo.
13. Priima, registruoja ir perduoda vykdytojams gautus prašymus, pasiūlymus, skundus ir kitus dokumentus.
14. Registruoja piliečius priėmimui pas Savivaldybės merą ir mero pavaduotojus, Savivaldybės administracijos direktorių ir jo pavaduotojus.
15. Surenka visą reikalingą informaciją apie piliečių, užsiregistravusių priėmimui pas Savivaldybės vadovus, ankstesnį kreipimąsi ir problemos sprendimo procedūras.
16. Vykdo piliečių aptarnavimo kokybės apklausas, apibendrina duomenis ir teikia pasiūlymus vadovams dėl paslaugų kokybės ir jų teikimo organizavimo gerinimo.
17. Organizuoja elektroniniu būdu gautų bendro pobūdžio prašymų (klausimų) nagrinėjimą.
18. Pagal kompetenciją kontroliuoja piliečių prašymų, siūlymų bei skundų svarstymo procedūrų laikymąsi administracijos padaliniuose ir teikia informaciją vadovams.
19. Pildo ir tikslina administracinių paslaugų aprašymus viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinei sistemoje.
20. Saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis - socialinis darbas (arba);
22.3. studijų kryptis - viešasis administravimas (arba);
22.4. vadovaujamo darbo patirties trukmė - nereikalaujama;
arba:
22.5. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.6. vadovaujamo darbo patirties trukmė - nereikalaujama;
22.7. darbo patirtis - klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
22.8. darbo patirties trukmė - ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. komunikacija - 4;
23.2. analizė ir pagrindimas - 3;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 3;
23.4. organizuotumas - 3;
23.5. vertės visuomenei kūrimas - 3.
24. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. konfliktų valdymas - 3;
24.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3.