PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus
2022 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. DV-512
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PINIGINĖS PARAMOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo - IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:0
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma veiklos sritis:0
4.1. stebėsena ir analizė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams ir socialinės paramos mokiniams skyrimo ir mokėjimo administravimas ir organizavimas.
6. Papildomos veiklos srities specializacija:
6.1. piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams ir socialinės paramos mokiniams teikimo stebėsena ir analizė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
14. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
15. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
16. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
17. Vyksta pas gyventojus, į šeimas, patiriančias socialinę riziką, asmenis, turinčius psichinę ir proto negalią, tikrina pateiktus duomenis piniginei socialinei paramai ir socialinei paramai mokiniams gauti, tikrina paramos panaudojimo tikslingumą ir teisingumą, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus.
18. Rengia dokumentaciją piniginei socialinei paramai ir socialinei paramai mokiniams skirti ir mokėti, suveda reikalingą informaciją į kompiuterines laikmenas bei tvirtina kitų specialistų įvestos piniginės socialinės paramos bei socialinės paramos mokiniams mokėjimą kompiuterinėse laikmenose.
19. Rengia bylas piniginės socialinės paramos teikimo komisijai ir parengia sprendimus socialinėms pašalpoms skirti, rekomendavus komisijai.
20. Tikrina seniūnijų specialistų priimtų prašymų ir dokumentų turtui įvertinti teisingumą ir pagrįstumą, įvertina asmenų, besikreipiančių dėl piniginės socialinės paramos turtą ir priima išvadą dėl piniginės socialinės paramos skyrimo.
21. Teikia numatytų formuoti dokumentų bylų sąrašą, sistemina dokumentus ir perduoda bylas formuoti ir saugoti.
22. Pagal kompetenciją nagrinėja piliečių prašymus ir skundus, rengia atsakymus į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės bei kitų institucijų raštus piniginės socialinės paramos klausimais.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis - ekonomika (arba);
24.3. studijų kryptis - vadyba (arba);
24.4. studijų kryptis - viešasis administravimas;
arba:
24.5. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.6. darbo patirtis - piniginės socialinės paramos srities patirtis;
24.7. darbo patirties trukmė - 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. vertės visuomenei kūrimas - 3;
25.2. organizuotumas - 3;
25.3. patikimumas ir atsakingumas - 3;
25.4. analizė ir pagrindimas - 3;
25.5. komunikacija - 4.
26. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. informacijos valdymas - 3;
26.2. konfliktų valdymas - 3.
27. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. veiklos planavimas - 3.