PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. DV-1780
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PINIGINĖS PARAMOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo - vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams ir socialinės paramos mokiniams administravimas, organizavimas ir kontrolė bei senatvės pensijos amžių sukakusių asmenų savarankiškumo kasdieninėje veikloje vertinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Rengia dokumentaciją piniginei socialinei paramai ir socialinei paramai mokiniams skirti ir mokėti, suveda reikalingą informaciją į kompiuterines laikmenas bei tvirtina kitų specialistų įvestos piniginės socialinės paramos bei socialinės paramos mokiniams mokėjimą kompiuterinėse laikmenose, rengia bylas Piniginės socialinės paramos teikimo komisijai.
13. Vyksta pas gyventojus, į šeimas, patiriančias socialinę riziką, asmenis, turinčius psichinę ir proto negalią, tikrina pateiktus duomenis piniginei socialinei paramai ir socialinei paramai mokiniams gauti, tikrina paramos panaudojimo tikslingumą ir teisingumą, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus.
14. Tikrina seniūnijų specialistų priimtų prašymų ir dokumentų turtui įvertinti teisingumą ir pagrįstumą, įvertina asmenų, besikreipiančių dėl piniginės socialinės paramos turtą ir priima išvadą dėl piniginės socialinės paramos.
15. Vertina senatvės pensijos amžių sukakusių asmenų savarankiškumą kasdieninėje veikloje, užpildant Asmens veiklos ir gebėjimo dalyvauti įvertinimo klausimyną.
16. Teikia numatytų formuoti dokumentų bylų sąrašą, sistemina dokumentus ir perduoda bylas formuoti ir saugoti.
17. Saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis - ekonomika (arba);
19.3. studijų kryptis - socialinis darbas (arba);
19.4. studijų kryptis - vadyba (arba);
19.5. studijų kryptis - viešasis administravimas (arba);
arba:
19.6. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirtis - socialinio darbo patirtis;
19.8. darbo patirties trukmė - ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
20. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas - 3;
20.2. organizuotumas - 3;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 3;
20.4. analizė ir pagrindimas - 3;
20.5. komunikacija - 4.
21. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3;
21.2. konfliktų valdymas - 3.
22. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. veiklos planavimas - 3.