PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. DV-1861
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS MARIJAMPOLĖS SENIŪNIJOS (KAIMIŠKOSIOS) SENIŪNO PAVADUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo - poskyrio vadovas (vedėjo pavaduotojas) (VII lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
FUNKCIJOS
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
5. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
6. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
7. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
9. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
10. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
11. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
12. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
13. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
14. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, išduoda seniūnijos aptarnaujamos teritorijos gyventojams Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme nustatytus, taip pat įstatymuose numatytus kitus faktinę padėtį patvirtinančius dokumentus.
15. Prireikus organizuoja įvertinimą šeimų (asmenų)gyvenimo sąlygų ir praneša atitinkamiems administracijos struktūriniams padaliniams dėl socialinės paramos teikimo reikalingumo bei paramos būdų.
16. Organizuoja žemės, vandens telkinių, miško sklypų savininkų, valdytojų ir naudotojų pranešimų apie medžiojamųjų gyvūnų padarytą žalą, registravimą ir teikia duomenis administracijos direktoriui ir seniūnui.
17. Rengia savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus įsakymų projektus seniūnijos veiklos klausimais, organizuoja bei kontroliuoja jų vykdymą.
18. Organizuoja seniūnijai priskirtų teritorijų, kelių, parkų ir želdinių bei kapinių priežiūrą, teisės aktų nustatyta tvarka išduoda leidimus laidoti seniūnijos teritorijos kapinėse.
19. Organizuoja viešuosius darbus seniūnijos teritorijoje.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
III SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2. studijų kryptis - vadyba (arba);
21.3. studijų kryptis - viešasis administravimas (arba);
21.4. studijų kryptis - edukologija (arba);
21.5. studijų kryptis - agronomija (arba);
arba:
21.6. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.7. darbo patirties trukmė - ne mažiau kaip 3 metai.
22. Transporto priemonių pažymėjimai:
22.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
IV SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. komunikacija - 5;
23.2. analizė ir pagrindimas - 4;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 4;
23.4. organizuotumas - 4;
23.5. vertės visuomenei kūrimas - 4.
24. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. lyderystė - 2;
24.2. veiklos valdymas - 2;
24.3. strateginis požiūris - 3.
25. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4.
26. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. viešųjų pirkimų išmanymas - 4.