Konkursai. Atrankos (įstaigų, įmonių)
Marijampolės Rimanto Stankevičiaus progimnazija skelbia atranką logopedo pareigoms užimti
Marijampolės Rimanto Stankevičiaus progimnazija skelbia atranką logopedo pareigoms užimti
Informuojame, kad mūsų progimnazijoje yra laisva nenuolatinio pobūdžio darbo vieta:
Logopedo pareigybė:
Darbo sutartis – terminuota, darbuotojas priimamas 1 pareigybės.
A2 lygio pareigybė. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 1,0979.
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:
Logopedo kvalifikacijai keliami reikalavimai – aukštasis išsilavinimas, logopedo kvalifikacija. Logopedas turi žinoti ir išmanyti: progimnazijos organizacinę struktūrą; psichologijos pagrindus; mokymo metodus. Logopedas privalo vadovautis: Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais; Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą.
Logopedas atlieka šias funkcijas:
Logopedas atlieka šias funkcijas: įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius progimnazijoje ar, esant žymiai ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, mokinio namuose; siūlo skirti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų; bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Marijampolės savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais; numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko; sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą; šalina specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus; padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė (logopedo) pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones; rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese mokymo priemones, skirtas specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui; šviečia progimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja progimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius.
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą dalyvauti atrankoje.
- Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
- Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.
Pretendentai dokumentus pateikia iki 2025 m. vasario 26 d., Rimanto Stankevičiaus progimnazijos raštinėje (Vasario 16-osios g. 7, Marijampolė) arba el. paštu rastine@stankeviciaus.lt nuo 8.00 iki 14.00 val. darbo dienomis.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis. Į pokalbį bus kviečiami pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus ir pateikę visus dokumentus. Apie atrankos posėdžio vietą ir laiką informuojami tik atrinkti kandidatai.
Skelbimo data – 2025 m. vasario 5 d.
Kontaktai pasiteiravimui: tel. +37061099615
Direktorė
Asta Skripkienė
Skelbiama atranka į laisvas nuolatinio pobūdžio Marijampolės ,,Ryto“ progimnazijos pradinio ugdymo mokytojo pareigas
Darbo sutartis – neterminuota.
Grupė – specialistai.
Pareigybės lygis – A2.
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas priklauso nuo pedagogo darbo stažo (metais) ir kvalifikacinės kategorijos iš intervalo 1,0979–1,4358. Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos biudžetinių darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu Nr. XIII-198.
KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI PRETENDENTUI:
- Mokytojas, einanti šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. būti įgijęs pedagogo kvalifikaciją;
1.3. būti baigęs pradinio ugdymo mokytojų rengimo / pradinio ugdymo pedagogikos studijų programą arba iki 2014 m. rugpjūčio 31 d. būti įgijęs ne mažesnę kaip 15 metų darbo patirtį pagal pradinio ugdymo programas, arba būti baigęs kitą studijų programą, bet šiuo metu studijuoti pagal pradinio ugdymo pedagogikos studijų programą ar jos modulį;
1.4. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme; laikytis Pedagogų etikos kodekso;
1.5. išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, mokyklos nuostatus, mokyklos darbo tvarkos taisykles, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijas ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius mokinių ugdymą ir mokytojo darbą;
1.6. privalo būti įgiję kompetencijas, numatytas Reikalavimų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programoms apraše, kurį tvirtina švietimo ir mokslo ministras (gebėti dirbti Word, Excel, Power Point programomis, naudotis internetinėmis programomis bei elektroniniu paštu);
1.7. pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
1.8. turėti galiojantį privalomųjų higienos įgūdžių ir pirmosios pagalbos mokymų pažymėjimus;
1.9. gebėti organizuoti ir analizuoti ugdymo, mokymo(si) procesą, tirti pedagogines situacijas, tirti ir kurti savo veiksmingas mokymo(si) strategijas, rengti ugdymo projektus, skleisti gerąją pedagoginio darbo patirtį;
- Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:
2.1. užtikrina geros kokybės ugdymą, ugdo remiantis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokinių mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikia reikiamą pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikant jiems dalyko programą, turinį, metodus; taip pat teikia pagalbą visiems kitiems mokiniams;
2.2. pagal mokyklos ugdymo planą ir pamokų tvarkaraštį veda pamokas, įskaitant privalomų ar pasirenkamų mokomųjų dalykų ar jų modulių, neformaliojo švietimo valandas ir valandas, skirtas ugdymo poreikiams tenkinti bei mokymosi pagalbai teikti;
2.3. vykdo funkcijas, susijusias su kontaktinėmis valandomis:
2.3.1. planuoja ugdymo procesą, ruošiasi pamokoms, rengia mokomąją medžiagą ir individualizuotas užduotis, suteikiant mokiniams bendrosiose ugdymo programose numatytas žinias, ugdant gebėjimus bei kompetencijas; nešališkai vertina mokinių pasiekimus ir per elektroninį dienyną informuoja apie mokymosi pažangą mokinius, tėvus (globėjus, rūpintojus); profesiškai tobulėja;
2.3.2. tikrina mokinių rašto darbus;
2.3.3. analizuoja ugdomų mokinių individualią pažangą;
2.3.4.dalyvauja mokyklos organizuojamuose posėdžiuose, metodinės grupės susirinkimuose;
2.3.5. ugdomų mokinių individualią pažangą aptaria atitinkamų klasių koncentre dėstančių mokytojų susirinkimuose;
2.3.6. konsultuoja pagal poreikį mokinius;
2.3.7. suderinęs su mokyklos direktoriumi vykdo kitą ugdomąją veiklą;
2.3.8. vadovauja klasei.
Pretendentas pateikia šiuos dokumentus:
- Prašymą dalyvauti atrankoje.
2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
3. Gyvenimo aprašymą. - Darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijas.
- Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.
Pretendentai dokumentus pateikia iki 2025 m. kovo 21 (imtinai) d., Marijampolės ,,Ryto“ progimnazijos raštinėje (Mokyklos g. 22, Marijampolė) darbo dienomis 8.00–15.00 val., arba el. paštu rastine@rytomok.lt
Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.
Apie atrankos posėdžio vietą ir laiką informuojami tik atrinkti kvalifikacinius reikalavimus atitinkantys kandidatai.
Pretendentų atrankos forma – pokalbis (žodžiu).
Atrankos data – 2025 m. balandžio 9 d. (Apie konkretų laiką pretendentai bus informuoti)
Kontaktai pasiteiravimui: tel. +370 673 91907
Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ skelbia atranką pastatų priežiūros inžinieriaus(-ės) pareigoms užimti
Atrankos paskelbimo data |
2025-01-31 |
Atrankos paskelbimo data galioja iki: |
2025-02-14 (įskaitytinai) |
Atranką organizuojanti įmonė: |
Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ |
Pareigos |
Pastatų priežiūros inžinierius(-ė) |
Pareiginė mėnesinė alga nuo-iki (neatskaičius mokesčių) Darbo dienos (pamainos, darbo savaitės) trukmė Darbo sutarties rūšis Darbovietės adresas |
1300,00– 3500,00 eurų 40 darbo valandų per savaitę Neterminuota Vasaros g. 7, Marijampolė |
Uždarosios akcinės bendrovės „Sūduvos vandenys“ pastatų priežiūros inžinieriaus(-ės) pareigybės bendrieji ir specialieji (išsilavinimo bei profesinės patirties) kvalifikaciniai reikalavimai:
Specialieji reikalavimai |
|
Išsilavinimas |
Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį inžinerijos mokslų srities išsilavinimą; Turėti bet kurios statybos techninės veiklos pagrindinės srities vadovo atestatą |
Bendrieji reikalavimai |
|
Patirtis ir įgūdžiai |
Gebėjimas planuoti savo darbą. Gebėjimas susisteminti ir analizuoti informaciją. Mokėti dirbti kompiuteriu (įskaitant, bet neapsiribojant MS Office aplinkos programomis). Gebėjimas praktiškai taikyti teisės aktų, susijusių su pastatų priežiūros inžinieriaus pareigų vykdymu, reikalavimus. B kategorijos vairuotojo pažymėjimas. |
Asmeninės savybės |
Atsakingumas. Analitinis mąstymas. Sugebėjimas dirbti komandoje. Komunikabilumas. Iniciatyvumas. Gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių. Organizuotumas siekiant tikslų. Lyderystė. Strateginis mąstymas. |
Papildomi kompetencijos |
Įvairūs kompetencijų ugdymo (mokymų, seminarų) sertifikatai, pažymėjimai. Išskirtinės kompiuterinio raštingumo žinios. Darbo patirtis statybos, techninės priežiūros veiklos srityse (kai nenurodyta specialiuose reikalavimuose). |
Pagrindinės pastatų priežiūros inžinieriaus(-ės) pareigybės funkcijos:
- Vykdyti statinių apžiūras, pildyti su tuo susijusią dokumentaciją. Kontroliuoti darbuotojų remonto darbus, avarijų likvidavimą, jeigu reikia paskirstyti darbus;
- Vesti nukreiptų pranešimų apie pastebėtus statinio defektus, avarinės tarnybos iškvietimų, kitų užsakymų (toliau – paraiškų) paslaugų ir darbų atlikimui apskaitą nuo paraiškų gavimo iki darbų (paslaugų) atlikimo ir atliktų darbų aktų įforminimo;
- Ruošti ir teikti informaciją paraiškų tiekėjams ir pastatų administravimo vadybininkams (jų pasirinktu būdu – raštu, telefonu, el. paštu) apie paraiškose nurodytų darbų atlikimo galimybes ir terminus, o atlikus darbus – informuoti apie atliktus darbus ir jų kainą;
- Kontroliuoti rangovų ir subrangovų darbą, dalyvauti priimant jų atliktus darbus, kontroliuoti jų kokybę ir atlikimo terminus;
- Bendradarbiauti su visų struktūrinių vienetų specialistais, sprendžiant daugiabučių namų konstrukcijų ir inžinerinės įrangos, kitų statinių techninės priežiūros klausimus;
- Pagal turimą kompetenciją dalyvauti techninių apžiūrų komisijose, fiksuoti statinių techninius pažeidimus. Sudaryti apžiūrų aktus, išvadas registruoti namų/statinių techninės priežiūros žurnaluose.
Bendrovė Jums siūlo:
- dinamišką darbą stabiliai dirbančioje įmonėje;
- priedus už atitinkamus darbuotojo veiklos ketvirčio rezultatus;
- visas darbo saugos priemones bei darbo drabužius;
- papildomas apmokamas atostogų dienas;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Jei susidomėjote ir atitinkate keliamus reikalavimus:
elektroniniu paštu konkursai@suduvosvandenys.lt arba adresu Vasaros g. 7, Marijampolė personalo projektų vadovei pateikite šiuos dokumentus:
- gyvenimo aprašymą (CV);
- išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
- dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turite);
Asmens duomenų saugojimas
Pretendentų į Bendrovės darbuotojus asmens duomenys saugomi 12 mėn. nuo asmens kandidatavimo į Bendrovės darbuotojus pateikiant duomenis, dienos.
Pasibaigus 12 mėn. po asmens kandidatavimo į Bendrovės darbuotojus terminui, pretendentų elektroniniu paštu atsiųsti duomenys ištrinami, o pristatyti pagal adresą, sunaikinami.
Marijampolės kultūros centras kviečia dalyvauti atrankoje Marijampolės kultūros centro administratoriaus (-ės) pareigoms, 1 et. darbuotojo dirbančio pagal neterminuotą darbo sutartį.
Pareiginė alga: pareiginės algos koeficientas 0.9 pareiginės algos bazinio dydžio.
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:
- Turi turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- Turi žinoti ir išmanyti:
- Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus Lietuvos Respublikoje galiojančius teisės aktus, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius;
- centro veiklos sritis ir struktūrą;
- darbo organizavimo pagrindus;
- dokumentų rengimo ir įforminimo bei raštvedybos taisykles;
- darbo tvarkos taisykles;
- bendravimo psichologijos, profesinės etikos ir elgesio kultūros pagrindus;
- darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, apsaugos nuo elektros reikalavimus;
- Turi gebėti:
- valdyti išorinius ir vidinius informacijos srautus;
- vykdyti Centro dokumentų valdymą, kaupti ir sisteminti dokumentus;
- valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- bendrauti ir bendradarbiauti, dirbti komandoje;
- būti komunikabiliam, kūrybiškam, iniciatyviam, pareigingam;
- dirbti kompiuteriu ,,MS Office“ programiniu paketu;
- dirbti su dokumentų valdymo sistema KONTORA;
- sklandžiai, taisyklinga valstybine kalba, dėstyti mintis žodžiu.
Pagrindinės administratoriaus (-ės) pareigybės funkcijos:
- organizuoja darbą pavaldiems Centro Skyriaus darbuotojams, koordinuoja jų veiklą;
- priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus;
- teikia Centro direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus darbo organizavimo;
- administruoja dokumentų valdymo sistemos „Kontora“ (toliau – DVS) darbą;
- Centro dokumentus rengia ir įformina pagal Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymu patvirtintas Dokumentų rengimo taisykles;
- tvarko administracinį susirašinėjimą, Centro DVS registruoja gaunamus ir siunčiamus raštus ir kitus dokumentus;
- peržiūri gautą korespondenciją, ją registruoja ir perduoda Centro direktoriui pavedimo rezoliucijai įrašyti, prižiūri tolesnį pavedimų vykdymą;
- tvarko siunčiamuosius Centro dokumentus: įformina, užregistruoja, užpildo registrus, siunčia dokumentus adresatams;
- registruoja Centro parengtus dokumentus nustatytuose registruose;
- kontroliuoja gautų dokumentų užduočių vykdymo terminus;
- Centro direktoriaus nurodymu pateikia darbuotojams reikalingus raštus, dokumentus ar informaciją;
- informuoja Centro direktorių apie dokumentų valdymo būklę, teikia siūlymus, kaip ją tobulinti;
- tvarko Centro elektroninį paštą info@marijampoleskc.lt, direktoriaus pavedimu rašo ir siunčia elektroninius laiškus;
- aptarnauja interesantus telefonu ir jiems apsilankius Centre;
- informuoja Centro direktorių apie visą gautą informaciją telefonu ir elektroniniu paštu;
- teikia Centro direktoriui dokumentų sąrašą, kuriuose nurodyti darbai nebuvo laiku įvykdyti;
- rengia personalo ir veiklos įsakymų projektus, kitus lokalius dokumentus;
- rengia darbuotojų priėmimo ir atleidimo iš darbo dokumentus;
- rengia ir registruoja darbo sutartis, jų papildymus, pakeitimus;
- kaupia informaciją apie darbuotojų kvalifikaciją;
- formuoja, tvarko, pildo Centro darbuotojų asmens bylas ir kitas bylas personalo klausimais, nustatyta tvarka perduoda jas Centro Skyriaus archyvarui;
- inicijuoja, rengia, atnaujina Centro Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus;
- ruošia darbo skelbimus, darbuotojų atrankas į neužimtas pareigas, atlieka pirminę kandidatų CV peržiūrą;
- teikia metodinę pagalbą Centro darbuotojams veiklos dokumentavimo klausimais;
- kaupia, tikslina, sistemina ir apibendrina informaciją, susijusią su personalo ir kitų
- dokumentų valdymu;
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą dalyvauti atrankoje.
- Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
- Gyvenimo aprašymą (CV).
- Buvusių darbdavių rekomendacijas (neprivaloma).
Pretendentai dokumentus turi pateikti Marijampolės kultūros centrui (Vilkaviškio g.2, Marijampolė, 219 kab.) arba elektroniniu paštu [email protected] iki 2025 m. vasario 7 d. įskaitytinai:
Pretendentų atrankos forma - pokalbis žodžiu.
Atrankos vieta - Marijampolės kultūros centras, 219 kab. (Vilkaviškio g.2, Marijampolė)
Atrankos data 2025 m. vasario 11 d. nuo 14:30 val.
Kontaktai, duomenys išsamesniai informacijai tel. 0 655 43860, el. p. info@marijampoleskc.lt pirmadieniais - ketvirtadieniais 8.00 - 17.00 val., penktadieniais 8.00 – 15.45.00 val (pietų pertrauka 12.00 – 12.45 val.).
Atrankos paskelbimo data – 2025 m. sausio 29 d.
Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ skelbia atranką energetikos ir vandens ruošimo padalinio meistro(-ės) pareigoms užimti
Atrankos paskelbimo data |
2025-01-27 |
Atrankos paskelbimo data galioja iki: |
2025-02-10 (įskaitytinai) |
Atranką organizuojanti įmonė: |
Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ |
Pareigos |
Energetikos ir vandens ruošimo padalinio meistras(-ė) |
Pareiginė mėnesinė alga nuo-iki (neatskaičius mokesčių) Darbo dienos (pamainos, darbo savaitės) trukmė Darbo sutarties rūšis Darbovietės adresas |
1300,00– 3500,00 eurų 40 darbo valandų per savaitę Neterminuota Vasaros g. 7, Marijampolė |
Uždarosios akcinės bendrovės „Sūduvos vandenys“ Energetikos ir vandens ruošimo padalinio meistro(-ės) pareigybės bendrieji ir specialieji (išsilavinimo bei profesinės patirties) kvalifikaciniai reikalavimai:
Specialieji reikalavimai |
||
Išsilavinimas |
Turėti ne žemesnį kaip inžinerijos, technologijų mokslų studijų krypčių grupės aukštąjį koleginį arba jam prilygintą išsilavinimą |
|
Kiti reikalavimai |
Turėti elektrotechnikos darbuotojo apsaugos nuo elektros pradinę kategoriją (PK). Mokėti dirbti kompiuteriu (įskaitant, bet neapsiribojant MS Office aplinkos programomis). Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. |
|
Bendrieji reikalavimai |
||
Įgūdžiai |
Gebėjimas planuoti savo darbą. Gebėjimas susisteminti ir analizuoti informaciją. |
|
Papildomi privalumai |
Įvairūs kompetencijų ugdymo (mokymų, seminarų) sertifikatai, pažymėjimai. Darbo patirtis aplinkos apsaugos, vandentvarkos, statybos veiklos srityse. Šuliniuose ir kituose požeminiuose statiniuose, uždarose talpyklose vykdomų darbų vadovo pažymėjimas. Grunto kasimo, tvirtinimo ir kitų darbų, vykdomų iškasose ir pylimuose vykdomų darbų vadovo pažymėjimas. Kranų darbo vadovo pažymėjimas. |
Pagrindinės Energetikos ir vandens ruošimo padalinio meistro(-ės) pareigybės funkcijos:
- Vadovauti priskirtiems darbuotojams, planuoti ir organizuoti sklandų bei efektyvų darbą Bendrovės aptarnaujamoje teritorijoje dirbant su energetikos, vandens gavybos ir ruošimo infrastruktūra. Užtikrinti, kad darbai būtų vykdomi pagal reikiamus režimus, technologijas ir techninius eksploatacijos reikalavimus;
- Užtikrinti nepertraukiamą energetikos, vandens gavybos ir ruošimo įrenginių darbą. Organizuoti ir atlikti savalaikį elektros, automatikos, monitoringo, apsaugos, vaizdo stebėjimo sistemų, šilumos ir dujų įrengimų remontą ir profilaktiką, tikrinti įrenginių techninį stovį ir pildyti techninę dokumentaciją;
- Organizuoti ir atlikti energetikos, vandens gavybos ir ruošimo infrastruktūros apžiūras, remonto darbus, avarijų likvidavimą, vykdyti materialinių vertybių apskaitą, išrašymą, nurašymą bei užtikrinti jų racionalų panaudojimą;
- Vykdyti energetikos, vandens gavybos ir ruošimo infrastruktūros tvarkymo, statybos ir kapitalinio remonto darbų priežiūrą, priimamų eksploatacijai objektų tikrinimą;
- Rengti ir pateikti reikiamus duomenis ir ataskaitas, susijusias su pareigų vykdymu. Pildyti geriamojo vandens ir energijos apskaitos prietaisų žurnalus, registruoti vandens gavybos, ruošimo ir energijos suvartojimo rodiklius ir atlikti jų analizę.
Bendrovė Jums siūlo:
- dinamišką darbą stabiliai dirbančioje įmonėje;
- priedus už atitinkamus darbuotojo veiklos ketvirčio rezultatus;
- visas darbo saugos priemones bei darbo drabužius;
- papildomas apmokamas atostogų dienas;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Jei susidomėjote ir atitinkate keliamus reikalavimus:
elektroniniu paštu konkursai@suduvosvandenys.lt arba adresu Vasaros g. 7, Marijampolė personalo projektų vadovei pateikite šiuos dokumentus:
- gyvenimo aprašymą (CV);
- išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
- dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turite);
- buvusių darbdavių rekomendacijas (neprivaloma).
Asmens duomenų saugojimas
Pretendentų į Bendrovės darbuotojus asmens duomenys saugomi 12 mėn. nuo asmens kandidatavimo į Bendrovės darbuotojus pateikiant duomenis, dienos.
Pasibaigus 12 mėn. po asmens kandidatavimo į Bendrovės darbuotojus terminui, pretendentų elektroniniu paštu atsiųsti duomenys ištrinami, o pristatyti pagal adresą, sunaikinami.
Skelbiama atranka į VšĮ Marijampolės turizmo ir verslo informacinio centro „SMART Marijampolė“ informacijos vadybininko pareigas
Reikalavimai pretendentui:
- aukštasis universitetinis, jam prilygintas arba aukštasis koleginis su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu išsilavinimas;
- 2 užsienio kalbos, viena iš jų anglų k. (ne žemesnis nei vartotojo lygis);
- darbo patirtis bent vienoje iš šių sričių – rinkodaros, paslaugų, klientų aptarnavimo, projektų valdymo, turizmo informavimo;
- gebėjimas taisyklingai kalbėti ir rašyti gimtąja kalba, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti komunikuoti;
- Marijampolės savivaldybės turizmo išteklių ir teikiamų paslaugų išmanymas;
- gebėjimas valdyti informaciją – ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
- būti susipažinusiam su Lietuvos turizmo ištekliais, turizmo skatinimo aplinka;
- žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo ir dalykinio pokalbio taisykles, būti mandagiam, taktiškam;
- išmanyti dokumentų rengimo ir apskaitos bei viešųjų pirkimų taisykles, mokėti rengti savo darbo srities ir su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus;
- mokėti dirbti kompiuteriu, kopijavimo aparatais bei mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer, Canva;
- gebėti įvertinti turizmo aplinką, atlikti situacijos analizę, planuoti ir atlikti tyrimus, nustatyti ir analizuoti kylančias turizmo veiklos problemas, atrasti efektyviausius būdus joms spręsti, vesti derybas, pristatyti save, bendrauti su vartotojais, partneriais, konkurentais;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius turizmo veiklą, Lietuvos Respublikos darbo, civilinį kodeksus;
- išmanyti turizmo paslaugų, projektų valdymo pagrindus, klientų aptarnavimo ir renginių organizavimo principus.
Funkcijos:
- renka, kaupia, sistemina ir atnaujina informaciją apie Marijampolės mieste ir apylinkėse esančias apgyvendinimo, maitinimo, transporto paslaugas, pramogas, parodas, renginius, naujus turizmo objektus;
- tvarko, kaupia, sistemina ir atnaujina Marijampolės savivaldybėje esančių turizmo išteklių ir turizmo paslaugų teikėjų duomenis;
- vykdo susirašinėjimą elektroniniu paštu, laiškais, socialiniuose tinkluose, atsakinėja į užduotus klausimus;
- skleidžiant informaciją dirba su žiniasklaida, masinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, radiju, TV, dienraščiais, internetu ir t.t.;
- vykdo informacinių, reprezentacinių, kartografinių ir kitų leidinių leidybos paruošimo darbus;
- ruošia informacinę medžiagą leidiniams, žiniasklaidai, turizmo parodoms, verslo misijoms, svečių ir žurnalistų delegacijoms, rūpinasi svečių ir žurnalistų priėmimu;
- teikia pasiūlymus įstaigos darbo ir veiklos planų sudarymui;
- tiria įstaigos teikiamų paslaugų turizmo srityje rinką;
- skatina atvykstamojo ir vietinio turizmo plėtrą pristatant ir propaguojant Marijampolės savivaldybės ir Lietuvos turizmo išteklius;
- teikia išsamią teisingą turistinę informaciją apie savivaldybėje esančius turizmo išteklius, paslaugas, lankomus objektus ir vietoves, kt. turizmo informaciją;
- teikia informaciją dėl ekskursijų užsakymo, turistų apgyvendinimo, maitinimo ir kitų paslaugų;
- priima ir aptarnauja lankytojus;
- rengia maršrutus;
- supažindina lankytojus su teritorijų vertybėmis ir pažintinio turizmo galimybėmis;
- platina informacinius leidinius;
- rengia, planuoja ir organizuoja ekskursijas, žygius, informacinius renginius, mokymus ir konferencijas;
- teikia konsultacijas juridiniams ir fiziniams asmenims;
- dalyvauja tarptautinėse turizmo parodose, seminaruose, mokymuose bei kituose renginiuose;
- organizuoja ir vykdo kitas verslo ir turizmo informacijos teikimo bei konsultavimo paslaugas;
- dalyvauja viešųjų pirkimų vykdyme įsakymais priskirtomis apimtimis;
- dalyvauja projektų paraiškų rengime ir projektų įgyvendinime;
- rengia metines veiklos ataskaitas.
Informacija apie darbo užmokestį - pastoviosios dalies koeficientas (pareiginės algos baziniais dydžiais) – nuo 0,61 iki 1,1
Pretendentai gyvenimo aprašymą gali siųsti iki 2025 m. vasario 10 d. el.paštu direktore@smartmarijampole.lt
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.