Pradžia
Pradžia

Konkursai. Atrankos (įstaigų, įmonių)

Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ skelbia atranka į nutekėjimų paieškos specialisto(-ės) pareigas

Marijampolės Rimanto Stankevičiaus progimnazija skelbia atranką klasės kuratoriaus pareigoms užimti

Skelbiama atranka į VšĮ Marijampolės turizmo ir verslo informacinio centro „SMART Marijampolė“ turizmo informacijos vadybininko pareigas (terminuota sutartis)

Skelbiama atranka Marijampolės krašto ir Prezidento Kazio Griniaus muziejaus vyresniojo muziejininko pareigoms užimti

Marijampolės sav. Igliaukos Anzelmo Matučio gimnazija skelbia atranką direktoriaus pavaduotojo ūkio pareigoms užimti

Marijampolės kultūros centras kviečia dalyvauti atrankoje Marijampolės kultūros centro orkestro artisto pareigoms

Skelbiama atranka į laisvas nuolatinio pobūdžio Marijampolės ,,Ryto“ progimnazijos fizikos mokytojo pareigas

Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ skelbia atranka į atranka į elektriko pareigas


Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ skelbia atranka į nutekėjimų paieškos specialisto(-ės) pareigas

Atrankos paskelbimo data

2025-04-18

Atrankos paskelbimo data galioja iki:

2025-05-02 (įskaitytinai)

Atranką organizuojanti įmonė:

Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“

Pareigos

Nutekėjimų paieškos specialistas (-ė)

Pareiginė mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių (nuo-iki)

Darbo dienos (pamainos, darbo savaitės) trukmė

Darbo sutarties rūšis

1300,00 -3500,00 eurų

40 darbo valandų per savaitę

Neterminuota

Darbovietė

Uždaroji akcinė bendrovė „Sūduvos vandenys“ Vasaros g. 7, Marijampolė

Uždarosios akcinės bendrovės „Sūduvos vandenys“ Tinklų padalinio nutekėjimų paieškos specialisto(-ės) pareigybės specialieji ir bendrieji kvalifikaciniai reikalavimai:

 

Specialieji reikalavimai

Išsilavinimas

Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį ar jam prilygintą išsilavinimą inžinerijos mokslų srityje

Darbo patirtis

Nenustatoma

Kiti reikalavimai

Mokėti dirbti kompiuteriu (įskaitant, bet neapsiribojant MS Office aplinkos programomis).

B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

 

Bendrieji reikalavimai

Įgūdžiai

Gebėjimas planuoti savo darbą;

Gebėjimas susisteminti ir analizuoti informaciją;

Gebėjimas praktiškai taikyti teisės aktų, susijusių su pareigų vykdymu, reikalavimus.

Asmeninės savybės

Atsakingumas;

Analitinis mąstymas;

Sugebėjimas dirbti komandoje;

Komunikabilumas;

Iniciatyvumas;

Gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių;

Organizuotumas siekiant tikslų.

Papildomi privalumai

Įvairūs kompetencijų ugdymo (mokymų, seminarų) sertifikatai, pažymėjimai,

Pagrindinės nutekėjimų paieškos specialisto(ės) pareigybės funkcijos:

  • organizuoti geriamojo vandens netekčių paiešką Bendrovės nuosavybės teise priklausančioje ar kitaip valdomoje ir (arba) naudojamoje geriamojo vandens tiekimo infrastruktūroje;
  • rengti rekomendacijas dėl geriamojo vandens nuostolių mažinimo veiksmų ir priemonių;
  • vykdyti asmenų, gavusių prisijungimo sąlygas stebėseną, ieškoti galimų savavališkų prisijungimų prie Bendrovės geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros tinklų, vykdyti planines ir neplanines abonentų bei vartotojų patikras.

Bendrovė Jums siūlo:

  • dinamišką darbą stabiliai dirbančioje įmonėje;
  • priedus už atitinkamus darbuotojo veiklos ketvirčio rezultatus;
  • visas darbo saugos priemones bei darbo drabužius;
  • draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • papildomas apmokamas atostogų dienas.

Jei susidomėjote ir atitinkate keliamus reikalavimus:

 elektroniniu paštu konkursai@suduvosvandenys.lt  arba adresu Vasaros g. 7, Marijampolė personalo projektų vadovei pateikite šiuos dokumentus:

  • gyvenimo aprašymą (CV);
  • išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
  • dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turite);
  • buvusių darbdavių rekomendacijas (neprivaloma).

Asmens duomenų saugojimas

Pretendentų į Bendrovės darbuotojus asmens duomenys saugomi 12 mėn. nuo asmens kandidatavimo į Bendrovės darbuotojus pateikiant duomenis, dienos.

Pasibaigus 12 mėn. po asmens kandidatavimo į Bendrovės darbuotojus terminui, pretendentų elektroniniu paštu atsiųsti duomenys ištrinami, o pristatyti pagal adresą, sunaikinami.


Marijampolės Rimanto Stankevičiaus progimnazija skelbia atranką klasės kuratoriaus pareigoms užimti

Darbo sutartis – neterminuota, darbuotojas priimamas nuo 0,5 iki 1,0 pareigybės.

A2 lygio pareigybė. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 1,1857.

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).

Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:

Klasės kuratoriaus kvalifikacijai keliami reikalavimai – turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą, aukštesnį, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų ir pedagogo kvalifikaciją ar atitikti kitus kvalifikacinius reikalavimus, reglamentuojamus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2014 metų rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-774 patvirtintame Reikalavimų mokytojų kvalifikacijai apraše; atitikti Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatų reikalavimus; gebėti informacines technologijas taikyti nuotoliniam mokymo būdui organizuoti, ugdymo turiniui kurti, ugdymuisi planuoti ir organizuoti, mokinių mokymosi procesui bei pažangai stebėti ir vertinti, bendradarbiauti su kitais mokytojais ir švietimo pagalbos specialistais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais).

Klasės kuratorius atlieka šias funkcijas: vadovauja priskirtai klasių grupei; rengia ir teikia klasių kuratoriaus veiklos planą progimnazijos direktoriaus pavaduotojui ugdymui; mokslo metų pradžioje ugdytinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) supažindina su progimnazijos vidaus darbo tvarka, Mokinių elgesio taisyklėmis, kitais progimnazijos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais; organizuoja darbą su klasių mokiniais, atsižvelgdamas į progimnazijos ugdymo planą, progimnazijos veiklos planą ir metodinių grupių veiklos planus; domisi kiekvienu mokiniu, analizuoja individualias ugdytinio ypatybes, bendradarbiaujant su pagalbos mokiniui specialistais, mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais) padeda jam įveikti ugdymosi bei socializacijos sunkumus; sistemingai bendrauja su ugdytinių tėvais (globėjais, rūpintojais): ne mažiau du kartus per mokslo metus organizuoja klasių mokinių tėvų susirinkimus; individualiai bendrauja su ugdytinių šeimomis, informuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) apie auklėtiniui iškylančias mokymosi, bendravimo, elgesio problemas, ugdymo (si) rezultatus; stebi, kontroliuoja auklėtinių lankomumą, vadovaudamasis mokinių pamokų lankomumo apskaitos ir nelankymo prevencijos tvarkos aprašu, su juo mokslo metų pradžioje pasirašytinai supažindina auklėtinius. Aiškinasi progimnazijos nelankymo ar vėlavimo į pamokas priežastis. Sistemingai organizuoja klasių kuratoriaus veiklos plane numatytą veiklą: ugdo mokinių kompetencijas, vertybines nuostatas, pilietiškumą, demokratiškumą; domisi mokinių poreikiais, interesais, padeda jiems spręsti kylančias problemas; kartu su mokiniais aktyviai dalyvauja progimnazijos gyvenime: puoselėja progimnazijos tradicijas, inicijuoja ir rengia įvairius renginius progimnazijoje; skatina auklėtinius dalyvauti klasės bei progimnazijos savivaldoje; kartu su mokiniais tinkamai atstovauja progimnazijai savivaldybės, regiono ar respublikos renginiuose; padeda specialių ugdymosi poreikių mokiniams integruotis į klasės bei progimnazijos bendruomenę; atsako už mokinių saugumą išvykos ar edukacinio renginio metu; organizuoja/veda klasės valandėles, į klasės veiklas integruoja programas: socialinio emocinio ugdymo, Etninės kultūros ir kt.; koordinuoja socialinę-pilietinę veiklą;

Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Prašymą dalyvauti atrankoje.
  2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
  3. Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.

Pretendentai dokumentus pateikia iki 2025 m. gegužės 30 d., Rimanto Stankevičiaus progimnazijos raštinėje (Vasario 16-osios g. 7, Marijampolė) arba el. paštu rastine@stankeviciaus.lt nuo 8.00 iki 14.00 val. darbo dienomis.

Pretendentų atrankos būdas – pokalbis. Į pokalbį bus kviečiami pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus ir pateikę visus dokumentus. Apie atrankos posėdžio vietą ir laiką informuojami tik atrinkti kandidatai.

Skelbimo data – 2025 m. balandžio 14 d.

Kontaktai pasiteiravimui: tel. +37061099615

Direktorė
Asta Skripkienė

Diana Basanavičienė, mob. nr. 861099615, el. p. rastine@stankeviciaus.lt


Skelbiama atranka į VšĮ Marijampolės turizmo ir verslo informacinio centro „SMART Marijampolė“ turizmo informacijos vadybininko pareigas (terminuota sutartis)

Reikalavimai pretendentui:

- aukštasis universitetinis, jam prilygintas arba aukštasis koleginis su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu išsilavinimas;

- 2 užsienio kalbos, viena iš jų anglų k. (ne žemesnis nei vartotojo lygis);

- darbo patirtis bent vienoje iš šių sričių – rinkodaros, paslaugų, klientų aptarnavimo, projektų valdymo, turizmo informavimo (didžiausias prioritetas skiriamas rinkodaros srities patirčiai)

- gebėjimas taisyklingai kalbėti ir rašyti gimtąja kalba, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti komunikuoti;

- Marijampolės savivaldybės turizmo išteklių ir teikiamų paslaugų išmanymas;

- gebėjimas valdyti informaciją – ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

- būti susipažinusiam su Lietuvos turizmo ištekliais, turizmo skatinimo aplinka;

- žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo ir dalykinio pokalbio taisykles, būti mandagiam, taktiškam;

- išmanyti dokumentų rengimo ir apskaitos bei viešųjų pirkimų taisykles, mokėti rengti savo darbo srities ir su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus;

- mokėti dirbti kompiuteriu, kopijavimo aparatais bei mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer, Canva;

- gebėti įvertinti turizmo aplinką, atlikti situacijos analizę, planuoti ir atlikti tyrimus, nustatyti ir analizuoti kylančias turizmo veiklos problemas, atrasti efektyviausius būdus joms spręsti, vesti derybas, pristatyti save, bendrauti su vartotojais, partneriais, konkurentais;

- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius turizmo veiklą, Lietuvos Respublikos darbo, civilinį kodeksus;

- išmanyti turizmo paslaugų, projektų valdymo pagrindus, klientų aptarnavimo ir renginių organizavimo principus.

Funkcijos:

- renka, kaupia, sistemina ir atnaujina informaciją apie Marijampolės mieste ir apylinkėse esančias apgyvendinimo, maitinimo, transporto paslaugas, pramogas, parodas, renginius, naujus turizmo objektus;

- tvarko, kaupia, sistemina ir atnaujina Marijampolės savivaldybėje esančių turizmo išteklių ir turizmo paslaugų teikėjų duomenis;

- vykdo susirašinėjimą elektroniniu paštu, laiškais, socialiniuose tinkluose, atsakinėja į užduotus klausimus;

- skleidžiant informaciją dirba su žiniasklaida, masinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, radiju, TV, dienraščiais, internetu ir t.t.;

- vykdo informacinių, reprezentacinių, kartografinių ir kitų leidinių leidybos paruošimo darbus;

- ruošia informacinę medžiagą leidiniams, žiniasklaidai, turizmo parodoms, verslo misijoms, svečių ir žurnalistų delegacijoms, rūpinasi svečių ir žurnalistų priėmimu;

- teikia pasiūlymus įstaigos darbo ir veiklos planų sudarymui;

- tiria įstaigos teikiamų paslaugų turizmo srityje rinką;

- skatina atvykstamojo ir vietinio turizmo plėtrą pristatant ir propaguojant Marijampolės savivaldybės ir Lietuvos turizmo išteklius;

- teikia išsamią teisingą turistinę informaciją apie savivaldybėje esančius turizmo išteklius, paslaugas, lankomus objektus ir vietoves, kt. turizmo informaciją;

- teikia informaciją dėl ekskursijų užsakymo, turistų apgyvendinimo, maitinimo ir kitų paslaugų;

- priima ir aptarnauja lankytojus;

- rengia maršrutus;

- supažindina lankytojus su teritorijų vertybėmis ir pažintinio turizmo galimybėmis;

- platina informacinius leidinius;

- rengia, planuoja ir organizuoja ekskursijas, žygius, informacinius renginius, mokymus ir konferencijas;

- teikia konsultacijas juridiniams ir fiziniams asmenims;

- dalyvauja tarptautinėse turizmo parodose, seminaruose, mokymuose bei kituose renginiuose;

- organizuoja ir vykdo kitas verslo ir turizmo informacijos teikimo bei konsultavimo paslaugas;

- dalyvauja viešųjų pirkimų vykdyme įsakymais priskirtomis apimtimis;

- dalyvauja projektų paraiškų rengime ir projektų įgyvendinime;

- rengia metines veiklos ataskaitas.

Informacija apie darbo užmokestį - pastoviosios dalies koeficientas  (pareiginės algos baziniais dydžiais) – nuo 0,61 iki 1,1

Darbo sutartis – terminuota, kito darbuotojo pavadavimui.

Pretendentai gyvenimo aprašymą gali siųsti  iki 2025 m. gegužės 10 d. el.paštu direktore@smartmarijampole.lt

Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.


Skelbiama atranka Marijampolės krašto ir Prezidento Kazio Griniaus muziejaus vyresniojo muziejininko pareigoms užimti

Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas): Marijampolės krašto ir Prezidento Kazio Griniaus muziejaus vyresnysis muziejininkas, pareigybės lygis - A.

Vyresniojo muziejininko funkcijos:

  1. Organizuoja, koordinuoja, kontroliuoja ir vykdo Marijampolės krašto muziejaus skyriaus veiklą;
  2. Komplektuoja kuruojamus rinkinius:
  • organizuoja ir/arba dalyvauja muziejaus rengiamose ekspedicijose renkant muziejines vertybes, aprašomąją medžiagą, surinktą medžiagą perduoda muziejaus rinkiniams;
  • pristato Rinkinių komplektavimo komisijai muziejines vertybes įsigijimui į jo kuruojamus rinkinius.
  1. vykdo kuruojamų rinkinių dokumentavimą:
  • išrašo priėmimo-perdavimo aktus ir kitą dokumentaciją pateiktoms muziejinėms vertybėms įsigyti;
  • inventorizuoja naujai įsigytas muziejines vertybes;
  • tvarko kitus kuruojamų rinkinių apskaitos dokumentus;
  • vykdo kuruojamų rinkinių katalogavimą;
  • vykdo kuruojamų rinkinių skaitmeninimą.
  1. Vykdo kuruojamų rinkinių saugojimą ir priežiūrą:
  • vykdo nuolatinę kuruojamų rinkinių apsaugą bei priežiūrą;
  • registruoja muziejinių vertybių padėjimo vietos pasikeitimą ir vykdo judėjimo kontrolę;
  • rūpinasi muziejinių vertybių tinkamomis saugojimo sąlygomis ir saugumu;
  • atrenka ir siūlo restauruoti kuruojamų rinkinių muziejines vertybes.
  1. Vykdo mokslinį tyrinėjimą ir mokslo populiarinimo veiklą:
  • direktoriaus pavedimu rengia arba dalyvauja rengiat ekspozicijas/parodas;
  • rengia kuruojamų rinkinių, parodų katalogus bei kitus leidinius, publikacijas;
  • vykdo arba dalyvauja vykdant mokslinių tyrimų sklaidos veiklas.
  1. Organizuoja ir vykdo padalinio lankytojų aptarnavimą bei konsultacijų teikimą:
  • organizuoja kultūros renginius, konferencijas, seminarus, ruošia pranešimus;
  • rengia edukacines programas, organizuoja ir vykdo edukacinę veiklą;
  • aptarnauja muziejaus lankytojus, teikia informaciją telefonu ir elektroniniu paštu;
  • veda apžvalgines ir rengia temines ekskursijas muziejaus lankytojams;
  • teikia istorines ir metodines konsultacijas, atrenka tvarkomojo rinkinio medžiagą juridiniams ir fiziniams asmenims.
  1. Rengia padalinio ilgalaikes, kilnojamas, virtualias parodas, jų koncepcijas, teminius planus, atrenka eksponatus.
  2. Rengia projektų paraiškas ir gavus finansavimą juos įgyvendina.
  3. Užtikrina ekspozicijų dalykinį ir estetinį lygį, rūpinasi jų tobulinimu ir modernizavimu;
  4. Ruošia temines ekspozicijas, muziejaus leidinius, publikacijas spaudai.
  5. Vykdydamas muziejinės sklaidos projektus, bendradarbiauja su kitais muziejaus darbuotojais, teikdamas jiems parengtus sklaidos tekstus, skirtus komunikuoti su visuomene.
  6. Teikia informaciją apie muziejaus veiklą internetinės svetainės atnaujinimui.
  7. Teikia Muziejaus direktoriui metinius veiklos planus ir metines ataskaitas.
  8. Kelia profesinę kvalifikaciją: studijuoja profesinę literatūrą, dalyvauja stažuotėse, seminaruose ir konferencijose.
  9. Muziejaus direktoriaus pavedimu atlieka ir kitas funkcijas savo kompetencijos ribose, susijusias su skyriaus veikla, nenumatytas šiame pareigybės aprašyme.
  10. Dalyvauja direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jam pavestas užduotis.

Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai pretendentams:

  1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
  2. turėti ne mažesnę nei 1 metų muziejinio darbo patirtį;
  3. turi išmanyti Lietuvos Respublikos muziejų įstatymą, Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus teisinius aktus reglamentuojančius muziejinių vertybių apskaitą ir apsaugą, Muziejų rinkinių valdymo ir tvarkymo nuostatus, Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą, Lietuvos Respublikos kilnojamųjų kultūros vertybių apsaugos įstatymą, Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisykles ir kitus teisės ir norminius aktais, reglamentuojančius muziejų veiklą;
  4. mokėti užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą);
  5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, sistemomis DVS Kontora ir DASATA, interneto naršyklėmis, vaizdo konferencijoms skirtomis programomis;
  6. išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  7. mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
  8. turėti gerus organizacinio darbo ir bendravimo įgūdžius;
  9. privalo laikytis tarnybinės etikos.

Dokumentai priimami: 10 kalendorinių dienų iki 2025-04-22 imtinai.

Pretendentai el. paštu : markrmuziejus@gmail.com privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes).
  2. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją.
  3. Dokumentą (pažyma iš įstaigos; darbo sutartis, jeigu nurodytos darbo patirtį identifikuojančios pareigos; pareigybės (darbo funkcijų) aprašymas ar kt.), patvirtinantį turimą darbo patirtį muziejinio darbo srityje.

Pretendentų atrankos forma – pokalbis (žodžiu).

Mėnesinis darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių): pareiginės algos koeficientas nuo 0,79 iki 1,19 baziniais dydžiais (1785,4 Eur.) neatskaičius mokesčių.

Papildoma informacija apie atranką teikiama: darbo dienomis nuo 8 val. iki 17 val. (pietų pertrauka 12–12.45 val.) el. paštu: rima.striausiene@marijampolesmuziejus.lt; Tel. Nr. (8 603) 60 545.


Marijampolės sav. Igliaukos Anzelmo Matučio gimnazija skelbia atranką direktoriaus pavaduotojo ūkio pareigoms užimti nuo 2025 m. gegužės 2 d. (1 etatu).

Pareigybės grupė – įstaigos vadovo pavaduotojas.

Pareigybės lygis – A2, pareiginės algos koeficientas –  1,25.

Pareigybės paskirtis – organizuoti atliekamas ūkines operacija, jas planuoti, rūpintis turto saugumu, jo atnaujinimu ir pildymu, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus personalo darbą.

Darbo sutarties rūšis – neterminuota.

Direktoriaus pavaduotojo ūkiui keliami kvalifikacijos reikalavimai:

  1. Atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo lygių reikalavimus;
  2. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  3. Turėti darbų saugos specialisto ir gaisrinės saugos pažymėjimus;
  4. Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius ūkinės veiklos organizavimą, materialinį aprūpinimą, viešuosius pirkimus, darbų saugą, gaisrinę saugą, darbuotojų saugą ir sveikatą, savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos norminiais teisės aktais, Gimnazijos direktoriaus įsakymais ir jais patvirtintais kitais Gimnazijos vidaus tvarkos dokumentais ir šiuo pareigybės aprašymu;
  5. Žinoti ir išmanyti Viešųjų pirkimų įstatymą ir jį taikyti viešųjų pirkimų procedūrose;
  6. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;
  7. Mokėti kaupti, valdyti, sisteminti bei apibendrinti informaciją, planuoti Gimnazijos veiklą, rengti išvadas bei teikti pasiūlymus;
  8. Gebėti planuoti ir organizuoti savo bei nepedagoginio personalo darbą;
  9. Taupiai naudoti darbui patikėtas materialines vertybes, užtikrinti jų išsaugojimą ir naudojimą tik darbinei veiklai;
  10. Gebėti dirbti kolektyve bei organizuoti jo darbą, gebėti bendrauti;
  11. Turi žinoti ir suprasti:

11.1. Prekių ir materialinių vertybių rinką, kokybės vertinimo būdus, asortimentą, klasifikaciją, charakteristikas, savybes, naudojimo ir priežiūros būdus;

11.2. Saugos ir sveikatos darbe, gaisrinės saugos, civilinės saugos, darbo higienos, higienos ir sanitarijos normas bei taisykles, turto apsaugos reikalavimus;

11.3. Dalykinio bendravimo su žmonėmis (klientais, pavaldiniais, kolegomis), derybų ir konfliktų sprendimo principus;

11.4. Prekių pristatymo, sandėliavimo, išdavimo ir vidinio judėjimo organizavimą.

Direktoriaus pavaduotojas ūkiui vykdo šias funkcijas:

  1. Dalyvauja formuojant Gimnazijos veiklos tikslus ir uždavinius, rengiant strateginius ir perspektyvinius planus, parenkant būdus ir priemones jiems įgyvendinti;
  2. Užtikrina pastatų ir patalpų gaisrinės saugos, darbų saugos ir sanitarijos reikalavimus bei pildo reikiamą dokumentaciją, kasdien patikrina Gimnazijos patalpų būklę, elektros instaliacijos tvarkingumą, apšvietimą, o esant gedimams organizuoja jų pašalinimą;
  3. Rengia norminius dokumentus darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos klausimais, organizuoja mokymus, pildo instruktavimo ir kitus privalomus žurnalus;
  4. Kartą metuose inventorizacijos komisijai pateikia susidėvėjusias ir netinkamas naudoti priemones ir inventorių nurašymui;
  5. Įvertina ir teikia pasiūlymus dėl materialinių vertybių nusidėvėjimo ir tinkamumo toliau naudoti;
  6. Organizuoja ir prižiūri nepedagoginio personalo darbą, paskirsto darbo sritis ir funkcijas;
  7. Rūpinasi, kad gimnazijos teritorijose ir patalpų apšvietimas atitiktų Lietuvos higienos normų keliamus reikalavimus;
  8. Nustatytu laiku organizuoja pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūra, bei organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;
  9. Užtikrina savalaikius metrologinių prietaisų patikrinimus;
  10. Užtikrina valstybinės vėliavos iškėlimą;
  11. Užtikrina tinkamą materialinių vertybių sandėliavimą ir jų apsaugą;
  12. Sudaro nepedagoginio personalo darbo grafikus ir atostogų eilę;
  13. Dalyvauja rengiant Gimnazijos veiklos sąnaudų sąmatos projektus;
  14. Teikia paraiškas dėl prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų organizavimo bei juos organizuoja, tvarko viešųjų pirkimų dokumentus ir atlieka viešųjų pirkimų organizatoriaus, iniciatoriaus, pirkimų proceso organizatoriaus ir sutarčių vykdytojo funkciją;
  15. Rengia metinius viešųjų pirkimų planus ir juos paskelbia Gimnazijos internetinėje svetainėje, teikia ataskaitas apie įvykdytus viešuosius pirkimus;
  16. Rengia Gimnazijos evakuacinius planus, iškabina gerai matomose vietose bei supažindina su jais darbuotojus;
  17. Rengia Gimnazijos gaisrinės saugos taisykles ir instrukcijas;
  18. instruktuoja Gimnazijos darbuotojus saugos darbe, gaisrinės, civilinės ir elektros saugos klausimais bei kontroliuoja saugos ir sveikatos instrukcijų vykdymą;
  19. Apie visus nustatytos tvarkos pažeidimus, gedimus nedelsiant informuoja Gimnazijos direktorių;
  20. Teikia pasiūlymus darbo organizavimo, Gimnazijos turto valdymo, naudojimo, apsaugos ir kitais šios pareigybės kompetencijai priskirtais klausimais;
  21. Konsultuoja Gimnazijos darbuotojus pagal šios pareigybės kompetenciją;
  22. Dalyvauja organizuojamose mokymuose, seminaruose kvalifikacijos tobulinimo kursuose, Gimnazijos organizuojamuose renginiuose;
  23. Ruošia Gimnazijos direktoriaus įsakymų, raštų projektus viešųjų pirkimų klausimais;
  24. Išvykdamas ar išeidamas atostogų, perduoda informaciją apie visus nebuvimo laikotarpio žinomus ir tikėtinus darbus jį pavaduosiančiam asmeniui;
  25. Kontroliuoja kaip naudojamos ir saugomos materialinės vertybės, skatina darbuotojus efektyviai naudoti lėšas, materialines vertybes;
  26. Numato priemones lėšų saugumui užtikrinti, užkerta kelią trūkumams ir neteisėtiems lėšų, prekių ir materialinių vertybių naudojimui, finansinių ir ūkinių įstatymų pažeidimams;
  27. Tinkamai saugo dokumentus (iki jų perdavimo į archyvą);
  28. Deklaruoja privačius interesus.
  29. Laikosi Gimnazijos darbo tvarkos taisyklių, periodiškai tikrinasi sveikatą.
  30. Vykdo kitus teisės aktų nustatytus ar Gimnazijos direktoriaus priskirtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal kompetenciją.

Privalumai: Direktoriaus pavaduotojo ūkiui darbo patirtis.

Pretendentas privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje.
  2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
  3. Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją.
  4. Gyvenimo aprašymą (CV).
  5. Dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turi).
  6. Buvusių darbdavių rekomendacijas (neprivaloma).

Atrankos būdas: pokalbis.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu per https://portalas.vtd.lt

Apie atrankos posėdžio vietą ir laiką informuojami tik atrinkti kvalifikacinius reikalavimus atitinkantys kandidatai.

Atranka paskelbta 2025 m. balandžio 8 d.

Dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo atrankos paskelbimo.

Dokumentų priėmimo pabaiga – 2025 m. balandžio 23 d. (imtinai)

Atrankos data - 2025 m. balandžio 28 d. 

Kontaktai pasiteiravimui: tel. 0 343 24641; el.p. matucio.gimnazija@gmail.com


Marijampolės kultūros centras kviečia dalyvauti atrankoje Marijampolės kultūros centro orkestro artisto  pareigoms

Pareiginė alga: pareiginės algos koeficientas 0,79 pareiginės algos bazinio dydžio.

Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:

  1. Turi turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
  2. turi žinoti ir išmanyti:

2.1. darbo organizavimo pagrindus;

2.2. darbo tvarkos taisykles;

2.3. bendravimo psichologijos, profesinės etikos ir elgesio kultūros pagrindus;

2.4. darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, apsaugos nuo elektros reikalavimus.

  1. Turi gebėti:

3.1. groti  trimitu ir skaityti partitūras;

3.2. savarankiškai organizuoti darbinę veiklą, kruopščiai, tvarkingai ir sąžiningai atlikti savo tiesiogines pareigas;

3.3. būti sumaniam, sąžiningam, tvarkingam, drausmingam, kultūringam, komunikabiliam;

3.4. sklandžiai, taisyklinga valstybine kalba, dėstyti mintis žodžiu;

3.5. dirbti kompiuteriu ,,MS Office“ programiniu paketu;

3.6. dirbti komandoje.

Pagrindinės orkestro artisto  pareigybės funkcijos:

  1. Atlieka visas mėgėjų meno vadovo paskirtas muzikines-kūrybines užduotis;
  2. dalyvauja koncertinėje veikloje;

3.dalyvauja edukaciniuose užsiėmimuose;

  1. kelia kvalifikaciją;
  2. atlieka kitas Centro direktoriaus, mėgėjų meno veiklos organizatoriaus pavestas funkcijas, susijusias su nenuolatinio pobūdžio pavedimais, kad būtų pasiekti Centro tikslai ir uždaviniai.

Pretendentai dokumentus turi pateikti  Marijampolės kultūros centrui (Vilkaviškio g.2, Marijampolė, 219 kab.) arba elektroniniu paštu [email protected]   iki 2025 m. balandžio 22  d.  10 val.


Pretendentų atrankos forma - pokalbis žodžiu.

Atrankos vieta - Marijampolės kultūros centras, 219 kab. (Vilkaviškio g.2, Marijampolė)

Atrankos data 2025 m. balandžio 23 d. nuo 9.00 val.

Kontaktai, duomenys išsamesniai informacijai tel.  +370  655 43860, el. p. info@marijampoleskc.lt pirmadieniais - ketvirtadieniais 8.00 - 17.00 val., penktadieniais 8.00 – 15.45.00 val (pietų pertrauka 12.00 – 12.45 val.).

Atrankos paskelbimo data – 2025 m. balandžio 7 d.


Skelbiama atranka į laisvas nuolatinio pobūdžio Marijampolės ,,Ryto“ progimnazijos fizikos mokytojo pareigas

Darbo sutartis – neterminuota.

Grupė – specialistai.

Pareigybės lygis – A2.

Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas priklauso nuo pedagogo darbo stažo (metais) ir kvalifikacinės kategorijos iš intervalo 1,0979–1,4358. Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos biudžetinių darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu Nr. XIII-198.

KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI PRETENDENTUI:

  1. Mokytojas, einanti šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;

1.2. būti įgijęs pedagogo kvalifikaciją;

1.3. būti baigęs fizikos mokytojų arba fizikos ir (ar) biofizikos programą arba iki 2014 m. rugpjūčio 31 d. būti įgijęs ne mažesnę kaip 15 metų darbo patirtį pagal fizikos ar biofizikos programą, arba būti baigęs kitą studijų programą, bet šiuo metu studijuoti fizikos / biofizikos studijų programą ar jos modulį;

1.4. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme; laikytis Pedagogų etikos kodekso;

1.5. išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, mokyklos nuostatus, mokyklos darbo tvarkos taisykles, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijas ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius mokinių ugdymą ir mokytojo darbą;

1.6. privalo būti įgiję kompetencijas, numatytas Reikalavimų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programoms apraše, kurį tvirtina švietimo ir mokslo ministras (gebėti dirbti Word, Excel, Power Point programomis, naudotis internetinėmis programomis bei elektroniniu paštu);

1.7. pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;

1.8. turėti galiojantį privalomųjų higienos įgūdžių ir pirmosios pagalbos mokymų pažymėjimus;

1.9. gebėti organizuoti ir analizuoti ugdymo, mokymo(si) procesą, tirti pedagogines situacijas, tirti ir kurti savo veiksmingas mokymo(si) strategijas, rengti ugdymo projektus, skleisti gerąją pedagoginio darbo patirtį;

  1. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:

2.1. užtikrina geros kokybės ugdymą, ugdo remiantis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokinių mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikia reikiamą pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikant  jiems dalyko programą, turinį, metodus; taip pat teikia pagalbą visiems kitiems mokiniams;

2.2. pagal mokyklos ugdymo planą ir pamokų tvarkaraštį veda pamokas, įskaitant privalomų ar pasirenkamų mokomųjų dalykų ar jų modulių, neformaliojo švietimo valandas ir valandas, skirtas ugdymo poreikiams tenkinti bei mokymosi pagalbai teikti;

2.3. vykdo funkcijas, susijusias su kontaktinėmis valandomis:

2.3.1. planuoja ugdymo procesą, ruošiasi pamokoms, rengia mokomąją medžiagą ir individualizuotas užduotis, suteikiant mokiniams bendrosiose ugdymo programose numatytas žinias, ugdant gebėjimus bei kompetencijas; nešališkai vertina mokinių pasiekimus ir per elektroninį dienyną informuoja apie mokymosi pažangą mokinius, tėvus (globėjus, rūpintojus); profesiškai tobulėja;

2.3.2. tikrina mokinių rašto darbus;

2.3.3. analizuoja ugdomų mokinių individualią pažangą;

2.3.4.dalyvauja mokyklos organizuojamuose posėdžiuose, metodinės grupės susirinkimuose;

2.3.5. ugdomų mokinių individualią pažangą aptaria atitinkamų klasių koncentre dėstančių mokytojų susirinkimuose;

2.3.6. konsultuoja pagal poreikį mokinius;

2.3.7. suderinęs su mokyklos direktoriumi vykdo kitą ugdomąją veiklą;

2.3.8. vadovauja klasei.

Pretendentas pateikia šiuos dokumentus:

  1. Prašymą dalyvauti atrankoje.
    2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
    3. Gyvenimo aprašymą.
  2. Darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijas.
  3. Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.

Pretendentai dokumentus pateikia iki 2025 m. birželio 20 d. (imtinai), Marijampolės ,,Ryto“ progimnazijos raštinėje (Mokyklos g. 22, Marijampolė) darbo dienomis 8.00–15.00 val., arba el. paštu rastine@rytomok.lt

Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.

Apie atrankos posėdžio vietą ir laiką informuojami tik atrinkti kvalifikacinius reikalavimus atitinkantys kandidatai.

Pretendentų atrankos forma – pokalbis (žodžiu).

Atrankos data – 2025 m. birželio 27 d. (Apie konkretų laiką pretendentai bus informuoti)

Kontaktai pasiteiravimui: tel. +370 673 91907

Informacija atnaujinta 2025-04-18 13:09